reklama

"Nefungujú nám maly?"

To bola prv odozva na mj mal ktor som napsal na mojej vylepenej notebooovej lvesnc. Potom nasledoval ďale. Mme problmy s malserverom? Nefunguj m totž lvesy medz U a O a medz J a L... Veľm som sa s tm netrpl a psal som e-maly aoby nč :-D. A cel to prtom začalo plne nevnne, pred obedom, eď m prestala fungovať lvesa ALT...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Člove s pove, veď žadna prehra, máme druhý... môj noteboo vša taúto vymoženosť nemá. Má len jeden. A práve ten sa rozhodol, že už som po ňom mnerály povyleval dosť, taže dovdena, dopočuta.

Samozrejme ma to veľm netráplo... ALT je taá nepodstatná lávesa, poaľ nepoužívame veľa lávesové sraty, ta neje čo rešť. Ale zrada. S ľudom starčea sedaceho na verande svojej mlónovej vly a popíjajúceho entucy Whsy som sa vydal na obed. Chutlo m. Dal som s aj rémeš. Net lepšej slast ao dobrý záuso po dobrom obede... Vzal som s ešte rabcu ľadového čaju a hor sa do anclu. Tam vša neto na mňa našl búdu. Toho človea, čo vymyslel bezpečnosť (zdravím týmto aj pána Vysoča :-D) by som najradšej neam opol...

Po pohnutí myšou sa m totž na montore objavla hláša, na torú ta soro nezabudnem...

Ths worstaton s n use and has been loced.
Ths worstaton can only be unloed by a logged n user or a System Admnstrator.

PRESS CTRL-ALT-DEL TO LOGN

Nezabť človea čo to vymyslel by bolo hrechom :-D

Súšal som všeto :-) Naonec vša zabrala až metóda: "A to nejde slou, použ väčšu" Veď som nejaý expert do nformaty :-D

... samozrejme to nebolo bez následov :-D

Martin Hanc

Martin Hanc

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, osoba, tieň? U nás v práci ma oslovujú pán Hanc, u nás v divadle ma oslovujú Maximus, a u nás v počítačovom svete San-Raal.Niektorí aj k4k4ovn1k, alebo kakauko. Vyberte si, reagujem na všetky :-)foto (c)2004 Vladko ;-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu