reklama

Ako som si pokecal s policajtom počas summitu Bush-Putin

Keď som rno vyržal do prce prostriedkami mestskej hromadnej dopravy v Bratislave, čakal som veličo. Vedel som, že to bude zbavn cestovanie, nakoľko deň predtm som z prce putoval hodinu a 30 mint. Samozrejme, že to bolo spsoben aj mojou maličkosťou a mohlo trvať asi o polhodinku kratie ;-), ale na tom vbec nezlež. Poučen sksenosťami som čakal radej najhorie. V dan osudov piatok bol ujo prezident Bush už v Bratislave, takže bola vrazne obmedzen premvka MHD. Zakysol som sm na zastvke Nov scna... Busy ani tam ani spť a jedinm mojim spoločnkom bol policajt v plnej zbroji. V takchto situcich sa zamlam sm nad sebou a zvažujem, či ete spadm do kategrie normlny, ale kopec znmych mi hovor, že už je neskoro, tak neviem. Nedalo mi. Skoro mladho a zjavne unudenho prslunka policajnho zboru som oslovil:-

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

- Fúha, ale veď máte kúlové oblečenie, a nemusíte nič robiť len tu stáť?
- No áno, ale to ma serie najviac.
- Čože? Ja by som takú robotu bral, veď sa takčitak nič nestane, jedine že nuda nie?
- Jo maximálna nuda, nech už mám tu posratú službu za sebou, kvôli dvom blbcom sa idú všetci posrať.
- Hmm, no jo no, ja som sa musel trepať cez celé mesto busmi, a to som len v polovici cesty do roboty a už meškám hodinu...
- Heh to máš v pohode, sa môžeš vyhovoriť na tých dvoch.
- No však jasné to spravím, ale radšej by som bol na tvojom mieste...
- No to by ťa omrzelo asi tak po hodinke určite, ver mi, a to ja mám ešte vcelku dobrý flek
- A čo je horšie?
- Veď tamtí čo su na križovatke, vieš aký budú zaje.aný od blata? :-)
- Hmm, práve pozerám...
- Ale hlavne ten v strede čo riadi tu dopravu.
S obrovským úsmevom a ukazuje prstom na stred križovatky...
- Fú, ten je dobrý
- Ale tomu to prajem, to je najväčší čurák... to je náš kapitán.
Spokojne si s obrovským úsmevom napravil helmu...
- No to teda hej, tomu nezávidím, počuj potrebujem sa dostať niekedy predvečer tam ako teraz býva ten prezident americký, hore pod ambasádou.
- A načo tam ideš?
- Do jednej firmy tam idem, na Novosvetskú ulicu, to je tá čo končí rovno pred ambasádou.
- Fúha, tak tam radšej ani teraz nechoď, keď pôjdeš autom, tak by ti aj rezervu mali prehľadať, a keď pôjdeš pešo, tak si neber so sebou žiaden dáždnik, kufrík, zbrane, drogy, zapaľovače a podobné veci, však vieš, robia z toho veľké haló.
- Hmm, ale ja tam musím, ale inak sa tam dostanem v pohode nie?
- No ale potrebuješ tuším také potvrdenie, teraz to je asi červená zóna...
- Aké potvrdenie???
- No proste že tam ideš do nejakej firmy na nejakú adresu, inak ťa tam kámo nepustia.
- Čože? A čo musí byť na tom potvrdení? Nejaká adresa a nejaké kecy?
- Hlavne adresa a pečiatka firmy...
- Hmm, adresu viem, ale pečiatka firmy sa fyzicky nachádza predsa v tej firme, to mám ako dostať?
Roztiahol úsmev a s poučným prízvukom hovorí:
- Tak to už je taký rébus pre vás, obyčajných občanov...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vtedy sa spoza zákruty vyrútila závratným tempom 70tka, akoby si vodič nestihol pred nastúpením odbehnúť na WC...
- Mno tak dík no, ide mi bus, zdravím, príjemný zvyšok služby.
- Dík, čau.

Holt, každý prežívame všetko inak... mne sa však cestovalo minimálne o polovicu lepšie :-)

Martin Hanc

Martin Hanc

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, osoba, tieň? U nás v práci ma oslovujú pán Hanc, u nás v divadle ma oslovujú Maximus, a u nás v počítačovom svete San-Raal.Niektorí aj k4k4ovn1k, alebo kakauko. Vyberte si, reagujem na všetky :-)foto (c)2004 Vladko ;-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu